Ny Musik Live

Som ni vet sedan de lämnade sitt album i USA, har Jessie gjort ett mycket tufft men framgångsrikt främjande av några av de mest kända i landet. Denna vecka har dock besöket varit på kanadensisk mark, i ett program under namnet Ny musik live. Efter hennes prestation, var Jessie intervjuades. Bland andra detaljer, erkände som älskar att sjunga "Gör det som en dude" med Rihanna: "Jag älskar verkligen försöker. I sin tur, i en festival där vi träffade ... Jag är övertygad om att brodera. " Men utöver sin välkända beundran för Rihanna, nämnde andra namn som du vill samarbeta, "Aretha Franklin, Prince, Beyonce ... och jag nyligen talat via telefon med Jasmine Sullivan, tror jag att jag skulle vara mycket intressant att arbeta med något tillsammans. Jag också älskar att arbeta med Willow Smith, tror jag det är otroligt. Det är ganska smickrande att en konstnär vill arbeta med dig och ge dig möjlighet att göra "efter hoppet, video av deras prestationer och hela intervjun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0